Pomoc Minecraft na dokerze - jak zaktualizować?

KysiuJ

Passing Basics
Beginner
12 Grudzień 2017
11
1
3
43
QNAP
TS-x53
Ethernet
1 GbE
Witam.
Jakiś czas temu uruchomiłem dla syna server Minecraft bedroc w kontener station Lomot. Na konsoli PS4 zrobiło aktualizację gry i teraz nie mogę się połączyć z serwerem bo mam wersję 1.19.40 a wymaga 1.19.50. Jak zaktualizować kontener tak żeby nie stracić tego co stworzył w grze?
 
no ale procedura aktualizacji jest opisana na stronie w/w dockera ?
Połączono posty:

1669882222543.png


punkt #1 jest najważniejszy, nie idź dalej póki nie zrobisz kopii
 
tylko jak to zrobić przez Container Station bo po wpisaniu komend pojawia się błąd że niepoprawna komenda
nigdy wcześniej nie używałem Conteiner Station więc jestem w tym temacie zielony
 
tylko jak to zrobić przez Container Station bo po wpisaniu komend pojawia się błąd że niepoprawna komenda
nigdy wcześniej nie używałem Conteiner Station więc jestem w tym temacie zielony
połącz sie przez SSH do Qnap i wtedy wykonaj komendy z "RTFM" by @pigers
oczywiście jako admin lub inny user z prawami admina
 
Nie zrobi tego przez kontener zrobi to przez qnap shell'a jeżeli robił wykorzystując docker cp
rozwiązaniem tego może być stworzenie nowego serwera na zbieżnym porcie "docker cp" można przekopiować wszystko do jakiegoś katalogu i podpięcie volumentu minecraft pod ten katalog /opt/ mcep-data? bodajrze
@KysiuJ zaloguj się na shell qnap'a

potem wpisz:
Kod:
docker ps
i następnie poznasz id kontenera minecrafta
komenda kopiowania to będzie wyglądać w ten deseń
Kod:
docker cp -r <MINECRAFT_ID>/opt/mcpe-data/ <QNAP_DESTIONATION>/
Pod QNAP_DESTINATION podepniesz nowo utworzymy serwer

Nowy serwer stwórz na innym porcie przez hakiś czas będą dwa serwery stary nowy ;)
Zrób docker ps na qnapie podam jak ma wyglądać dokładnie kolejna komenda potem stworzymy nowy serwer... kolejny z nowym światem