no ale procedura aktualizacji jest opisana na stronie w/w dockera ?
punkt #1 jest najważniejszy, nie idź dalej póki nie zrobisz kopii
Połączono posty:
punkt #1 jest najważniejszy, nie idź dalej póki nie zrobisz kopii
- 9 Październik 2019
- 753
- 410
- 195
- Odznaki
- 123
- QNAP
- TS-x73A
- Ethernet
- 1 GbE
połącz sie przez FAQ SSH do Qnap i wtedy wykonaj komendy z "RTFM" bytylko jak to zrobić przez Container Station bo po wpisaniu komend pojawia się błąd że niepoprawna komenda
nigdy wcześniej nie używałem Conteiner Station więc jestem w tym temacie zielony
oczywiście jako admin lub inny user z prawami admina
albo jak człowiek , instalując portainera .. potem sprowadza się do 4 kliknięć ?
Wiedza - QNAP Container Station + Portainer
Połączono posty:
Wiedza - QNAP Container Station + Portainer
Przez FAQ SSH jest podobna sytuacja. Jak odszukać w jakim folderze jest konkretny contener?połącz sie przez FAQ SSH do Qnap i wtedy wykonaj komendy z "RTFM" bySiewcaRyżu
oczywiście jako admin lub inny user z prawami admina
pokaż w container station gdzie jest folder z danymi ?
ja uznaję Container Station za 3. najbardziej spierd..ną aplikację QNAPa ... żeby nie było że ostrzegałem.
ja uznaję Container Station za 3. najbardziej spierd..ną aplikację QNAPa ... żeby nie było że ostrzegałem.
Pokaż załącznik 41361
chyba znalazłem ścieżkę gdzie są pliki
/container-station-data/lib/docker/overlay2/d3b7f77c8579c7cd817bb9369511f1d6c88c34c2cb3f913903d78dc516782d7c/diff/mcpe/server
chyba znalazłem ścieżkę gdzie są pliki
/container-station-data/lib/docker/overlay2/d3b7f77c8579c7cd817bb9369511f1d6c88c34c2cb3f913903d78dc516782d7c/diff/mcpe/server
yeap - ja widze problem , nie masz "wyciągniętych" z kontenera informacji o twoim świecie. jeśli zrobisz update kontenera - to twój świat pójdzie do piachu.
ktoś ma pomysł jak to naprawić
ktoś ma pomysł jak to naprawić
- 9 Październik 2019
- 753
- 410
- 195
- Odznaki
- 123
- QNAP
- TS-x73A
- Ethernet
- 1 GbE
- 9 Październik 2019
- 753
- 410
- 195