Witam serdecznie,
Posiadam QNAP TS419P na którego wgrałem przez przypadek soft z TS419U było to dawno temu (około12lat) i zanim się zorientowałem to już byłem kilka lat dalej i nie miałem czasu na przenoszenie danych i eksperymentowanie ze zmianą softu, problem jaki sie pojawiał z tego tytułu to brak informacji na wyświetlaczu i cały czas komunikat o błędzie wentylatora 2giego który jest tylko w wersji U i przez lata mi to nie przeszkadzało, aż do dziś kiedy to przeniosłem wszystkie dane na nowego QNAPa i chciałem tego starego naprawić !
Myślałem cofać soft tak daleko jak się tylko da i testować czy w którymś momencie podejdzie soft z wersji P ale na stronie www producenta już soft tylko do 2-3 lat do tyłu i tyle a softu z wersji P urządzenie nie przyjmuje :-( i teraz mam pytanie do szanownego grona co mam zrobić aby zmienić wersję softu na P bo urządzenie jest wykrywane w QNAPFINDER jako wersja U !?
Myślałem może da się zmienić gdzieś w ustawieniach na wersję P i wtedy soft zostanie przyjęty ?
Z góry dzieki za pomoc i wszelkie porady.
Posiadam QNAP TS419P na którego wgrałem przez przypadek soft z TS419U było to dawno temu (około12lat) i zanim się zorientowałem to już byłem kilka lat dalej i nie miałem czasu na przenoszenie danych i eksperymentowanie ze zmianą softu, problem jaki sie pojawiał z tego tytułu to brak informacji na wyświetlaczu i cały czas komunikat o błędzie wentylatora 2giego który jest tylko w wersji U i przez lata mi to nie przeszkadzało, aż do dziś kiedy to przeniosłem wszystkie dane na nowego QNAPa i chciałem tego starego naprawić !
Myślałem cofać soft tak daleko jak się tylko da i testować czy w którymś momencie podejdzie soft z wersji P ale na stronie www producenta już soft tylko do 2-3 lat do tyłu i tyle a softu z wersji P urządzenie nie przyjmuje :-( i teraz mam pytanie do szanownego grona co mam zrobić aby zmienić wersję softu na P bo urządzenie jest wykrywane w QNAPFINDER jako wersja U !?
Myślałem może da się zmienić gdzieś w ustawieniach na wersję P i wtedy soft zostanie przyjęty ?
Z góry dzieki za pomoc i wszelkie porady.