Wersja oprogramowania Firmware: 4.4.1.1216
Model serwera: QNAP TS-228A
Witam, od jakiegoś czasu NAS wysyła mi następujące błędy powiadomienia na e-maila.
App Name: myQNAPcloud
Category: myQNAPcloud Link
Message: [myQNAPcloud] myQNAPcloud Link service for myQNAPcloud website is unavailable. You cannot manage or share the file(s)/folder(s) stored on this QNAP device via myQNAPcloud web site. Error code: -1.
Po czym za jakiś czas wysyła następującego e-maila.
App Name: myQNAPcloud
Category: myQNAPcloud Link
Message: [myQNAPcloud] myQNAPcloud Link service for myQNAPcloud website is ready.
I tal kilka razy na dobę.
Co jest tego przyczyną i w jaki sposób mogę to naprawić?
Już wyłączałem całe urządzenie i ponownie włączałem i nadal wysyła mi takie powiadomienia.
Proszę o pomoc w tej sprawie.
Model serwera: QNAP TS-228A
Witam, od jakiegoś czasu NAS wysyła mi następujące błędy powiadomienia na e-maila.
App Name: myQNAPcloud
Category: myQNAPcloud Link
Message: [myQNAPcloud] myQNAPcloud Link service for myQNAPcloud website is unavailable. You cannot manage or share the file(s)/folder(s) stored on this QNAP device via myQNAPcloud web site. Error code: -1.
Po czym za jakiś czas wysyła następującego e-maila.
App Name: myQNAPcloud
Category: myQNAPcloud Link
Message: [myQNAPcloud] myQNAPcloud Link service for myQNAPcloud website is ready.
I tal kilka razy na dobę.
Co jest tego przyczyną i w jaki sposób mogę to naprawić?
Już wyłączałem całe urządzenie i ponownie włączałem i nadal wysyła mi takie powiadomienia.
Proszę o pomoc w tej sprawie.