Witam,
Podczas kopiowania danych z jednego folderu do drugiego za pośrednictwem aplikacji File Station nastąpiło zawieszenie systemu. NAS nie był dostępny zarówno przez przeglądarkę jak i QFindera. Odpowiadał jedynie na PING. Po restarcie pracował normalnie. Następne próby kopiowania tych samych danych powtarzały całą sytuację. Dodaję, że operacje na innych danych i innych folderach nie powodowały błędów.
Po aktualizacji oprogramowania i kolejnej próbie sytuacja się powtórzyła ale pojawił się błąd:
W tym momencie nie można nic usunąć i zapisać na NASie.
Proszę o pomoc w przywróceniu go do działania.
Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.3.0361 Build 20171101
Model serwera: QNAP TS-463U
Podczas kopiowania danych z jednego folderu do drugiego za pośrednictwem aplikacji File Station nastąpiło zawieszenie systemu. NAS nie był dostępny zarówno przez przeglądarkę jak i QFindera. Odpowiadał jedynie na PING. Po restarcie pracował normalnie. Następne próby kopiowania tych samych danych powtarzały całą sytuację. Dodaję, że operacje na innych danych i innych folderach nie powodowały błędów.
Po aktualizacji oprogramowania i kolejnej próbie sytuacja się powtórzyła ale pojawił się błąd:
Kod:
[Pool 1] switch to read only due to possible metadata corruption, please contact customer service for repair
Proszę o pomoc w przywróceniu go do działania.
Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.3.0361 Build 20171101
Model serwera: QNAP TS-463U