Download [Stable] QTS 4.4.2.1270 build 20200410 | ARM & x86

ręczna jest w tym miejscu co wskazałem chyba 3 posty wyżej:
25831.png
ja tej opcji użyłem - tej zaznaczonej przez Ciebie na czerwono - następnie wskazałem pobrany plik z mojego lapa itd. czyli wykonuję aktualizację ręczną. Nie wiem dlaczego teraz na screenie pokazuję zaznaczoną opcję automatyczną...
 
  • Lubię to
Reakcje: _Floyd
Czy restartowałeś QNAP przed aktualizacją ?
Ja zrobiłem swoją ręcznie a system ostrzegł mnie przed aktualizacją na systemie działającym bez restartu przez dłuższy czas.
Zrobiłem więc restart QNAP a potem uruchomiłem aktualizację i poszła jak z płatka.
 
  • Lubię to
Reakcje: Silas Mariusz
Czy restartowałeś QNAP przed aktualizacją ?
Ja zrobiłem swoją ręcznie a system ostrzegł mnie przed aktualizacją na systemie działającym bez restartu przez dłuższy czas.
Zrobiłem więc restart QNAP a potem uruchomiłem aktualizację i poszła jak z płatka.

Nie zrobiłem restartu ponieważ poprzednie próby restartu kończyły się zwieszeniem systemu (chyba z uwagi na zawieszone sprawdzanie integralności wolumenu).
Więc tym razem nie zrobiłem restartu. System nie był jednak jakoś długo włączony przed tą aktualizacją bo poprzedniego restartu (z palca na siłę bo się zawiesił) nie minęło więcej niż 2 lub 3 dni, nie jestem pewien dokładnie.
otrzymałem link mailem od ich supportu
to teraz im odpisz że Tobie nie działa i opisz to co nam.
To byl chyba taki mail wysłany z automatu do wszystkich więc podejrzewam, że odpisywanie wróży małe prawdopodobieństwo sukcesu ale tak zrobię.
 
To byl chyba taki mail wysłany z automatu do wszystkich więc podejrzewam, że odpisywanie wróży małe prawdopodobieństwo sukcesu ale tak zrobię.
TO nowość - nie wiedziałem , w takim razie , otwórz zgłoszenie przez apkę heldesk w Appcenter
 
Czy restartowałeś QNAP przed aktualizacją ?
Ja zrobiłem swoją ręcznie a system ostrzegł mnie przed aktualizacją na systemie działającym bez restartu przez dłuższy czas.
Zrobiłem więc restart QNAP a potem uruchomiłem aktualizację i poszła jak z płatka.

Nie zrobiłem restartu ponieważ poprzednie próby restartu kończyły się zwieszeniem systemu (chyba z uwagi na zawieszone sprawdzanie integralności wolumenu).
Więc tym razem nie zrobiłem restartu. System nie był jednak jakoś długo włączony przed tą aktualizacją bo poprzedniego restartu (z palca na siłę bo się zawiesił) nie minęło więcej niż 2 lub 3 dni, nie jestem pewien dokładnie.
wg screena w Twoim poście - prawie 10 dni. Nie wiem, czy dla update to dużo czy mało.
Jeśli nie można wykonać restartu normalną (software'ową) drogą to raczej nie dziwne, że update też się nie chce wykonać.
wg mnie musisz doprowadzić do zamknięcia wszystkich trwających procesów a dopiero później przeprowadzać update systemu.
 
Czy restartowałeś QNAP przed aktualizacją ?
Ja zrobiłem swoją ręcznie a system ostrzegł mnie przed aktualizacją na systemie działającym bez restartu przez dłuższy czas.
Zrobiłem więc restart QNAP a potem uruchomiłem aktualizację i poszła jak z płatka.

Nie zrobiłem restartu ponieważ poprzednie próby restartu kończyły się zwieszeniem systemu (chyba z uwagi na zawieszone sprawdzanie integralności wolumenu).
Więc tym razem nie zrobiłem restartu. System nie był jednak jakoś długo włączony przed tą aktualizacją bo poprzedniego restartu (z palca na siłę bo się zawiesił) nie minęło więcej niż 2 lub 3 dni, nie jestem pewien dokładnie.
wg screena w Twoim poście - prawie 10 dni. Nie wiem, czy dla update to dużo czy mało.
Jeśli nie można wykonać restartu normalną (software'ową) drogą to raczej nie dziwne, że update też się nie chce wykonać.
wg musisz doprowadzić do zamknięcia wszystkich trwających procesów a dopiero później przeprowadzać update systemu.

Faktycznie, teraz widzę, że tam jest info, że system pracuje ponad 9 dni. Wiesz co, nie pamiętam dokładnej daty ale na pewno nie 9 dni:) Ta informacja też niezbyt ma sens...
To byl chyba taki mail wysłany z automatu do wszystkich więc podejrzewam, że odpisywanie wróży małe prawdopodobieństwo sukcesu ale tak zrobię.
TO nowość - nie wiedziałem , w takim razie , otwórz zgłoszenie przez apkę heldesk w Appcenter

Poprzez ich stronę otworzyłem nowy ticket. Zobaczymy.
 
Nie zrobiłem restartu ponieważ poprzednie próby restartu kończyły się zwieszeniem systemu (chyba z uwagi na zawieszone sprawdzanie integralności wolumenu).
Czyli masz uszkodzony wolumin i robisz aktualizację OS?

Nie wiem. Jedyne co wiem to to, że w wyniku prób aktualizacji (najpierw automatycznej potem ręcznej) - system się wiesza. Następnie to zawieszenie spowodowało komunikat o błędnym zamknięciu systemu (bo zresetowałem "z palca") i poleceniu o uruchomienie sprawdzenia integralności danych. Które to również się zawiesiło.
wow, jestem pod wrażeniem pozytywnym po raz pierwszy odkąd używam qnap bo juz otrzymałem odpowiedź z supportu.
Mam zresetować znowu z palca i przesłać dziennik z narzędzi diagnostycznych, zobaczymy...
 
Nie zrobiłem restartu ponieważ poprzednie próby restartu kończyły się zwieszeniem systemu (chyba z uwagi na zawieszone sprawdzanie integralności wolumenu).
Czyli masz uszkodzony wolumin i robisz aktualizację OS?

Nie wiem. Jedyne co wiem to to, że w wyniku prób aktualizacji (najpierw automatycznej potem ręcznej) - system się wiesza. Następnie to zawieszenie spowodowało komunikat o błędnym zamknięciu systemu (bo zresetowałem "z palca") i poleceniu o uruchomienie sprawdzenia integralności danych. Które to również się zawiesiło.
  1. Wyłącz wszystkie aplikacje w App Center
  2. Zrób restart
  3. Po ponownym uruchomieniu przeprowadz skanowanie woluminów ktore tego wymagają
  4. Kolejny restart
  5. Upgrade firmware'u z palca
 
Czyli masz uszkodzony wolumin i robisz aktualizację OS?

Nie wiem. Jedyne co wiem to to, że w wyniku prób aktualizacji (najpierw automatycznej potem ręcznej) - system się wiesza. Następnie to zawieszenie spowodowało komunikat o błędnym zamknięciu systemu (bo zresetowałem "z palca") i poleceniu o uruchomienie sprawdzenia integralności danych. Które to również się zawiesiło.
  1. Wyłącz wszystkie aplikacje w App Center
  2. Zrób restart
  3. Po ponownym uruchomieniu przeprowadz skanowanie woluminów ktore tego wymagają
  4. Kolejny restart
  5. Upgrade firmware'u z palca
Nie ma możliwości wykonania żadnej operacji, w sensie cały ekran to ten komunikat o aktualizacji co przesyłałem bez możliwości kliknięcia czegokolwiek. Więc tylko restart "z palca" znowu -> więc znowu niepoprawne zamknięcie -> więc znowu potrzeba sprawdzenia integralności -> ten proces się zawiesza -> jestem w punkcie wyjścia

na supporcie kazali zrestartować z palca i przesłać dzienniki ale niestety generowanie dzienników trwa i trwa i niestety też się zawiesza, no chyba, że ten proces może trwać godzinami... w załączeniu to co widzę teraz od godziny.
 

Załączniki

  • qnap2.jpg
    qnap2.jpg
    535,4 KB · Wyświetleń: 58
Moge TeamViewer/AnyDesk do Ciebie? Po tym jak zrestartujesz go z palca?
dzięki. poczekajmy na razie po właśnie łączą się zdalnie z supportu qnapa
support qnap połączył się zdalnie i przeprowadzili upgrade. W sumie nie wiem co się stało i co źle zrobiłem bo to zapewne coś ja pokaszaniłem.
ale teraz wygląda na to, że wszystko działa bezproblemowo. pomogli super szybko, trzeba przyznać.
w podziękowaniu zapytałem co źle zrobiłem - zobaczymy czy się czegoś dowiem:)
dzięki za pomoc też tutaj.
oficjalna odpowiedź z supportu:
"Niestety był to błąd tego firmware, teraz już wszystko będzie działać dobrze"

ok, temat zamknięty. pomogli super szybko:)
 
  • Lubię to
Reakcje: _Floyd

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. sprawdzanie wolumenu
  2. TS-231P
  3. optimal QTS
  4. exdr
  5. mongod
  6. ts-231p firmware