Pomoc TS-251 & TS-253 Pro wydajność / opłacalność

dziadek-NET

Network Architect
Q's Professional
2 Styczeń 2016
511
21
18
40
QNAP
TS-x51
Ethernet
null
Posiadam aktualnie TS-251 + ram 4G gdzie jest uruchomiona jedna wirtualizacja systemu XP.
Chodzi to jako ale nie wiem jaka była by płynność przy np. W7

Zamierzam uruchamiać od czasu do czasu wirtualizację drugiego systemu więc nie będę przesadzał i uruchomię 2-gi XP.

Proszę o info czy mając TS-253 Pro odczuł bym znacząca różnicę i przyrost mocy w obsłudze wirtualizacji ?
Celeron 2 rdzeniowy & Celeron 4 rdzeniowy ?
Aktualna cena TS-253 jest droższa o 600zł czy to się opłaca ? (nie jestem informatykiem i nie używam 2-giej wirtualizacji tylko sporadycznie 1h dziennie)
Czy jednak inny model gdzie jest przynajmniej Intel Corei3 ? (ale jakie to są koszty ?)
 
uciągnie ci youtube na wirtualce ?
wirtualizacja nie służy do korzystania z multimediów !
jakbym zainstalował Flash'a to pójdzie - tylko po co ? wole zasoby zostawić wolne

upload_2016-2-5_10-37-28.png


PS: Tego posta pisałem z wirtualki ;P
 
uciągnie ci youtube na wirtualce ?
Rzecz nie w tym czy uciągnie? Ale jak to zrobi. Wirtualizacja nie do tego jest przeznaczona. Nie ma bezpośredniego dostępu do grafiki (przynajmniej na razie) więc to czy uciągnie jest drugorzędne. Efekt może być i tak niezadowalający. Natomiast na HD Station przez wbudowany odtwarzacz, przeglądarkę lub kodiego będzie działać ok. Multimedia tylko w ten sposób.
 
Przyrost ? jak dla mnie strata

https://www.qnap.com/i/en/product/contrast.php?cp%5B%5D=148&cp%5B%5D=142

wolniejsze CPU, co z tego że ich więcej, skoro bazowo sa wolne. Bez sensu
 
Zgadzam się z przedmówcą. Sam posiadam TS-251 i korzystam z wirtualizacji (win7 i win xp) fakt zrobiłem upgrade ramu do 8GB. Spokojnie ciągnie wirtualki.
Multimedia na wirtualce to nieporozumienie ale koledzy to już też pisali.